Nové call centrum Zelené vlny funguje měsíc. Operátoři přijali přes sedm tisíc hovorů

14. prosinec 2016 06:00

Dnes je to přesně měsíc, kdy Český rozhlas spustil nové call-centrum Zelené vlny. Dopravní informace na bezplatnou nonstop linku 800 553 553 už zavolaly tisícovky řidičů.

„Na místě je určitě poděkovat posluchačům a zpravodajům Zelené vlny, protože už jsme překonali sedm tisíc volání. Denně nám zavolá dopravní informaci přes 240 lidí. My jsme velmi rádi, protože tak pomáhají najít lepší cestu i objízdné trasy problémů, o kterých vysíláme,“ říká vedoucí Zelené vlny Jan Říha

Když někdo zavolá dopravní informaci, není vysílána pouze na stanicích Českého rozhlasu. Dostane se díky propojení s Národním dopravním informačním centrem i k dalším odběratelům, například na dopravniinfo.cz.

„Tím pádem ten počet motoristů, které oslovíme a upozorníme na dopravní komplikace je mnohem větší,“ dodává Říha.

autor: Lenka Rezková
Spustit audio